Комп'ютерна графіка
(КГ)

 Для цього курсу потрібне кодове слово

Цей курс складається з наступних частин:

  • загальні основи комп’ютерної графіки;
  • основи твердотільної та реалістичної графіки та технологіястворення об’єктів цього типу;
  • засоби стандартизації при побудові систем комп’ютерної графіки;
  • побудова та організація роботи потужньої графічної системи САТІА.
  • Основи Web-дизайну.

      В загальних основах комп’ютерної графіки розглянуто такі питання як:

      • векторне та растрове уявлення, перетворення (векторне в однородній системі координат), обчислення, зберігання та відображення графічної та символьної інформації;
      • основи перетворення вектор-растр та растр-вектор;
      • “вікно” – системи координат, обчислення та побудова зображень у вікні.

      Розглянуто методи побудови твердотільних об’єктів та їх перетворення. Реалістична графіка та основи її побудови.

      Надані основи стандартизації у комп’ютерній графіці. Розглянуто два підходи до створення програмного забезпечення систем комп’ютерної графіки. Розглянуто стандарти GKS та PHIGS – основи їх стьворення та використання. Надано матеріал по відкритій графічній мові- OpenGL, показано її широке використання на сучасних персональних комп’ютерах.

      Розглянуто структуру, склад, організацію роботи системи САТІА, побудованої на базі стандарта PHIGS, що підтримує тривимірну, динамічну графіку. Ця система широко розповсюджена на Заході для автоматизованого проектування авто.

    • Для цього курсу потрібне кодове слово